Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:308028
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ž. Piažē teorijas pozitīvais un negatīvais
Ž.Piažē ir kritizēts par to, ka viņš savu teoriju veidojis, izejot no negatīvā;
Zīdaiņa kognitīvajā attīstībā Ž. Piažē balstās tikai uz iedzimtajiem refleksiem, pilnīgi ignorējot nosacījuma refleksu lomu;
Tieši Piažē jau rakstīja pa to, ka skolotājam jālasa mazāk lekcijas, bet jārada iespējas skolēniem pašiem darboties

Ļevs Vigotskis
1896.-1934. gads
Krievu psihologs
Pievērš uzmanību gan intelekta un psihes attīstībai sociālā vidē, gan cilvēces vēsturiskajai attīstībai kopumā;
Galvenais izvirzītais jautājums Vigotska teorijā- Kā mēs visi apgūstam pasauli?
Galvenais retoriskais jautājums- Kā bērns kļūst par to, par ko viņš kļūst?

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1374082
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties