Mārketinga komunikācijas stratēģija
1. Ietekmētāju mārketinga (Influencer marketing) aktivitātes:
Sadarbība ar Latvijas Dermatovenerologu asociāciju un Latvijas Kosmētiķu un Kosmetologu asociāciju. Pasākumi, semināri dermatologiem. Tīklošana, lobēšana.
Sadarbība ar vadošajām dermatoloģijas klīnikām – piem., VC4 Dermatoloģijas klīnika, Dr. Mauriņa Lāzermedicīnas klīnika. Testeru nodrošināšana. Promo materiāli, kurus var izmantot ārsta darbā, piemēram, pierakstu lapiņas, kurās uz vienas puses ir produktu apraksti, bet otrā pusē var veikt pierakstus. Kosmētikas noņemšanas materiālu nodrošināšana labierīcībās, ārstu kabinetā.
Mārketinga komunikācijas stratēģija
2. Uz mērķa auditoriju virzītās mārketinga aktivitātes:
Satura mārketings – informētības palielināšana (awareness rising), piemēram, caur ‘nolaišanās lapu’ (landing page) Rozacija.lv vai Rosaceacare.lv.
Tirdzniecības veicināšana (merchandising) - POS materiāli un plaukti tirdzniecības vietās.
Reklāma - reklāmas laukumi aptieku produktu ikmēneša piedāvājumu katalogos, aptieku mājas lapās un FB lapās.
Sabiedriskās attiecības (PR) - produktu testi www.maminuklubs.lv un www.medicine.lv, publikācijas žurnālos, piemēram, Santa, Lilit, Una, kā arī aptieku žurnālos.
…