Zilā okeāna stratēģijas piemērs
“The Body Shop” , uzskatot sevi par labdarības sabiedrību, ignorēja visus krāšņos uz dizainu, iepakojumu tendētos aspektus, kas valdīja kosmētikas nozarē. Tā vietā kompānija izstrādāja tēlu, kas bastīts uz produkta funkcionalitāti, tā samazināja cenas un ieviesa pieticīgāku iepakojumu. Patiprināta uzmanība un vērtība tika piešķirta dabīgām sastāvdaļām, veselīgam dzīvesveidam un ētiskiem apsvērumiem.
“The Body Shop” produkti uzrunāja pilnīgi jaunu klientu grupu, kuriem rūpēja dabiskums, uzņēmuma izvirzītās vērtības. Tas ļāva samazināt izmaksas, kas kosmētikas nozarē visbiežāk ir augstas iepakojumu un reklāmu dēļ.
Šobrīd uzņēmums pievēršas dzīvnieku aizsardzībai pret testēšanu, cilvēktiesībām, planētas saudzēšanai un cilvēku pašapziņas celšanai.
Šīs vērtības uzņēmums izceļ kā galvenās, tādējādi apsteidzot konkurentus piederības, zaļās domāšanas ziņā. Kopš uzņēmuma uzsākšanas brīža, ir finansēti tūkstošiem projekti visā pasaulē.
…