Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:188351
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Zilā okeāna stratēģijas piemērs
“The Body Shop” , uzskatot sevi par labdarības sabiedrību, ignorēja visus krāšņos uz dizainu, iepakojumu tendētos aspektus, kas valdīja kosmētikas nozarē. Tā vietā kompānija izstrādāja tēlu, kas bastīts uz produkta funkcionalitāti, tā samazināja cenas un ieviesa pieticīgāku iepakojumu. Patiprināta uzmanība un vērtība tika piešķirta dabīgām sastāvdaļām, veselīgam dzīvesveidam un ētiskiem apsvērumiem.

“The Body Shop” produkti uzrunāja pilnīgi jaunu klientu grupu, kuriem rūpēja dabiskums, uzņēmuma izvirzītās vērtības. Tas ļāva samazināt izmaksas, kas kosmētikas nozarē visbiežāk ir augstas iepakojumu un reklāmu dēļ.

Šobrīd uzņēmums pievēršas dzīvnieku aizsardzībai pret testēšanu, cilvēktiesībām, planētas saudzēšanai un cilvēku pašapziņas celšanai.
Šīs vērtības uzņēmums izceļ kā galvenās, tādējādi apsteidzot konkurentus piederības, zaļās domāšanas ziņā. Kopš uzņēmuma uzsākšanas brīža, ir finansēti tūkstošiem projekti visā pasaulē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties