Pētījuma problēma
Mūsdienās pastāv informācijas pārbagātība;
Līdz ar to var nepamanīt un neuztvert vizuālās komunikācijas patieso vēstījumu un nozīmi;
Temata aktualitāte un novitāte
Mūsdienās vizuālā komunikācija ieņem ļoti lielu lomu mūsu ikdienā;
Vizuālais materiāls kļuvis par dominējošo, tādejādi aizvietojot vārdus;
Katru stundu, minūti parādās aizvien jauna informācija, kas sevī ietver dažādas video, audio vai attēlu formas;
Vizuālā komunikācija ne tikai ietekmē dažādus sabiedriskos procesus, bet arī strādā kā pārliecināšanas forma un saziņas līdzeklis;
Līdz šim nav veikti lieli un nozīmīgi pētījumi Latvijā;
Arī informācija par vizuālo komunikāciju, pietiekami lielā skaitā, nav atrodama latviešu autoru vidū;
Pasaules kontekstā, tādi autori kā Rais un Atkins [R.Rice;C.Atkin], ir pētījuši cilvēku uztveri uz dažādām vizuālās komunikācijas formām, gan to, kura grupa ir visietekmējamākā;
Šajā pētījumā tiks sniegts neliels ieskaits par situāciju Latvijas jauniešu vidū un to, cik liela nozīme ir vizuālajai komunikācija kā tādai;
Šī pētījuma lielums atzīmē svarīgākās un aktuālākās tendences.
Pētījuma mērķis
noskaidrot, vai vizuālā komunikācija darbojas kā pārliecināšanas forma interneta vidē, starp jauniešiem;
noskaidrot, cik būtiska nozīme ir uztverei un līdz šim iegūtajai pieredzei, lai uztvertu vizuālās komunikācijas vēstījumu;
izprast, jauniešu viedokli un intereses par vizuālās komunikācijas formām.…