Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:180554
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: Noskaidrot sabiedrības viedokli par veikala „Rimi” personāla darbību
Uzdevumi:
1.Noskaidrot, cik bieži iedzīvotāju apmeklē veikalu „Rimi”.
2.Izpētīt, cik lielā mērā iedzīvotājus apmierina veikala „Rimi” personāls.
3.Uzzināt, kāda ir veikala „Rimi” personāla attieksme pret veikala klientiem.
Hipotēze: Personāla darbība lielveikalā Rimi atbilst augstām pieklājības un profesionalitātes normām, kas kalpo par iemeslu klientu uzticībai šim uzņēmumam.

Secinājumi
Aptaujātie respondenti nav aktīvākie veikala „RIMI” klienti, jo gandrīz trešdaļa aptaujāto veikalā iepērkas tikai reizi mēnesī, otra trešdaļa- reizi nedēļā.
Lielākā daļa (44%) respondentu vienmēr saņem atbildes uz viņu uzdotajiem jautājumiem, nedaudz mazāka daļa (40%) atbildes saņem gandrīz vienmēr un atbildes norāda uz atsaucīgu personālu, kas pārzina savus pienākumus un darbības jomu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties