Apakšprogramma: Uzņēmējdarbības un Vadīšana
Darba mērķis
Baltrotors vadības funkciju realizācija / stratēģijas veidošana starptautiskajā tirgū:
Baltrotors vadības funkciju analīze;
Tirgus sektora un uzņēmuma raksturojums;
Baltrotors uzņēmējdarbības stratēģija un ieteicamās izmaiņas vadības darbībā.
Darba mērķis
Baltrotors vadības funkciju realizācija / stratēģijas veidošana starptautiskajā tirgū:
Baltrotors vadības funkciju analīze;
Tirgus sektora un uzņēmuma raksturojums;
Baltrotors uzņēmējdarbības stratēģija un ieteicamās izmaiņas vadības darbībā.
Plānošana
Stratēģijas izstrāde:
Uzņēmuma, tirgvedības, izplatīšanas, cenu noteikšanas, reklāmas, ražošanas, personāla un jaunu produktu attīstības stratēģija.
Ilgtermiņa un operatīvo mērķu noteikšana:
Ilgtermiņa mērķi – paaugstināt ražošanas efektivitāti, pilnībā atjaunot iekārtu parku, u.c.
Operatīvie mērķi - pagarināt kvalitātes sertifikātu, apmācīt jaunos tirdzniecības vadītājus, ražošanas modernizācijas rezultātā 2007.g. palielināt apgrozījumu līdz Ls 3.2 milj. u.c.
Organizēšana
Motivēšana
Kontrole
standartu noteikšana;
rādītāju noteikšana;
sasniegto rezultātu salīdzināšana ar standartiem;
iegūto rezultātu novērtēšana;
rīcība.
Personālvadība
…