SECINĀJUMI
1. SIA „MADARA Cosmetics” uzsāka savu darbību 2004.gadā. Zīmola un produktu izstrāde ilga divus gadus un 2006.gadā uzņēmums tika dibināts.
2. SIA „MADARA cosmetics” ir jauns uzņēmums, kas jau no tā dibināšanas brīža strādā ļoti veiksmīgi – tas ir izveidojis sev lielu iekšējo spēku, un izmanto visas iespējas, ko tam sniedz ārējā vide.
3. Uzņēmuma stiprākā puse ir kvalitatīva, dabiska produkcija, kā arī tas, ka produkcija ir piemērota jebkura vecuma sievietēm, vīriešiem un bērniem.
4. „MADARA Cosmetics” ir vienīgais ekokosmētikas ražotājs Latvijā, taču tam lielu konkurenci sastāda Krievijā ražotā, daudz lētākā biokosmētika.
5. MADARA Cosmetic produkcijas lielākais pieprasījums ir Dānijā, kur uzņēmuma produkciju var iegādāties 330 tirdzniecības vietās.Vismazākais MADARA Cosmetic produkcijas pieprasījums ir Andorā,Itālijā un Spānijā, kur uzņēmuma produkciju var iegādāties tikai vienā tirdzniecības vietā. Un interesanti ir tas, ka mūsu kaimiņvalstīs Igaunijā un Baltkrievijā vispār nav iespējams iegādāties MADARA biokosmētiku.
6. Uzņēmuma piedāvāto lūpu kopšanas līdzekļu sortiments ir neliels. Uzņēmums piedāvā tikai četru veidu lūpu kopšanas līdzekļus, no kuriem tikai viens ir aizsargājošs lūpu balzams.
7. MADARA Cosmetics produktu iepakojums ir videi draudzīgs un otrreiz pārstrādājams, kā arī produktu ražošanā tiek izmantoti ekoloģiski tīrīšanas līdzekļi.
8. Par „MADARA Cosmetics” galveno vājumu uzskatāma produkcijas augstās cenas. Uzņēmuma piedāvātā lūpu balzama cena ir vismaz divas reizes augstāka nekā veikalā "Drogas" piedāvātie lūpu balzamu cenas.
9. Visi darbā izpētīto ekoloģiskās kosmētikas zīmolu veidotāji ir izvēlējušies zaļo, dzelteno un zilo krāsu, jo šīs krāsas tāpat kā vārdi "BIO" un "eko", kas parādās uzņēmumu nosaukumos, simbolizē, dzīvību un dabiskumu.
10. Kā vienu no uzņēmuma veiksmes atslēgām var minēt veiksmīgi organizētu un īstenotu dizaina stratēģiju. MADARA produkcija, tieši pateicoties dizainam, pārspēj ārvalstu konkurentu ražojumus, pat tad, ja produkcijas kvalitāte ir līdzīga.
…