TO/A “Impro” atbildes analīze (1)
Atbildes ātrums : 15 minūšu laikā
Saturs : kopumā no TO/A Impro tika saņemtas 3 vēstules, jo pirmajā tika lūgti precizējumi vai man ir nepieciešamas gan aviobiļetes, gan viesnīcas.
Otrajā vēstulē tika nosūtīti lidojuma laiki, piedāvājumi no 2 aviokompānijā AirBaltic un Lufthansa, cenas norādītas katrai personai bez bagāžas, taču pievienota informācija, cik varētu maksāt bagāža. Lidostu nosaukumi ar vārdiem. Vēstulē jautāts kādu apmešanās vietu es labāk vēlētos., un apsolīts, ka nākamajā dienā līdz plkst. 12.00 tiks atsūtīti viesnīcu piedāvājumi.
Trešā vēstule tika atsūtīta plkst.17.00, vairs nav uzruna vārdā, ir minēts, ka Parīzes centru ir grūti nodefinēt, tādēļ tiek sūtīti dažādi varianti metro tuvumā. Tiek piedāvātas trīs 4* viesnīcas un viens dzīvoklis, cenas norādītas par visām naktīm kopā, ir arī mājaslapa katrai no šīm apmešanās vietām.
TO/A “Impro” atbildes analīze (2)
Vērtējums: ātra un korekta atbilde. Vēstules nobeigumā standarta kontakti, kā arī pievienots uzņēmuma logo. Gramatiski pareizi noformēta. Ir jūtama individuāla pieeja un klientu apkalpotāja profesionālās zināšanas.
Kopumā atbilde ļoti vērtīga, labprāt sadarbotos ar šo uzņēmumu.
Secinājumi
Tika saņemtas atbildes no 8 uzņēmumiem, no kurām tikai 2 atbildes no TA “airtour” un TO/A “Impro” sniedza man noderīgu informāciju, lai varētu noorganizēt plānoto ceļojumu.
Visas saņemtās atbildes ir tikušas nosūtītas 24h laikā pēc leģendas izsūtīšanas.
Atbildēs dominē uzruna “Jūs”, tās ir stilistiski pareizi, taču ar ortogrāfijas un interpunkcijas kļūdām.
…