Šo ceļojuma produktu veidos sadarbībā ar vācu tūrisma operatoriem. To plašais piedāvājums ērtajiem lidojumiem un kvalitatīvajām viesnīcām, nespēj konkurēt ar to, ko varētu piedāvāt latviešu tūrisma operatori.
Ceļojuma paketes programma sastāv no tūrisma pakalpojumiem un katru no tiem tūroperatori iepērk vairumā un pārdod kā paketes daļu par vienotu ceļojuma paketes cenu. Šie pakalpojumi vienmēr iekļauj vietu lidmašīnā, naktsmītni galamērķī un pārbraucienu no lidostas uz naktsmītni un otrādi ielidošanas un izlidošanas dienā. Tiem var pievienot arī citus pakalpojumus, piemēram, ekskursijas vai auto nomu. Šādu pakalpojumu kopumu parasti sauc par „ceļojuma paketi”, un tās mērķis pārsvarā ir atpūta kādā vienā tūrisma galamērķī vai brīvdienu vietā. Taču arī ceļojumi uz divām vai vairākām vietām nav nekas neparasts, un, tālos ceļojumus organizējot, bieži vien programmā papildus arī iekļauj izvēles maršrutus uz citām vietām. Lineāri ceļojumi ar naktsmītnēm vairākās vietās vai pat šķērsojot vairākas valstis, piemēram, brauciens ar autobusu, ir populārs tūrisma veids, īpaši vecāka gadagājuma klientu vidū. Tūroperatora panākumi atkarīgi no tās spējas iegādāties ceļojuma sastāvdaļas, apvienot tās un pārdot šo kopumu lētāk, nekā klienti varētu nopirkt pusi. Dažkārt operatori rezervē sezonai vairākus miljonus naktsmītņu, šādi panākot ievērojamas piegādātāju cenu atlaides. Tūroperatori nodrošina zemas cenas, vai nu ierobežojot peļņu , vai samazinot izmaksas. Samazināt izmaksas var rīkojot čarterreisus, nevis iepērkot vietas vairumā regulāro avioreisu lidmašīnā.
Vēl lielāku līdzekļi ietaupījumu var panākt, ņemto čarterlidmašīnu uz vairākiem reisiem ilgāka laika, piemēram, sezonas, posmā, nevis tikai uz konkrēto lidojumu.
Augstu noslogojumu panākt, nosakot bezzaudējuma rādītāju ( cik vietu katrā reisā jāpārdot, lai segtu visas ar to saistītās darbības, administratīvās un marketinga izmaksas) pēc iespējas tuvāk esošajam vietu skaitam jeb ietilpībai. Tas ļauj pazemināt vidējo pasažieru vietas cenu, padarot ceļojumu pievilcīgāku. Daudzos izdevīgos čārterlidojumos noteikts 90% vai austāks bezzaudējuma rādītājs, un faktiskais vidējais noslogojums var sasniegt 96 – 98 %. Tūroperatora peļņa atkarīga no starpības starp šiem diviem rādītājiem, un, tā kā ikviens papildus pasažieris nepārprotami nozīmē gandrīz tīru peļņu (faktiski visas izmaksas jau segtas), „pēdējā brīža” rezervācijām var dot ievērojamas atlaides, lai aizpildītu atlikušās vietas. Ja bezzaudējuma rādītājs nav sasniegts, tad operators, neapstrīdami, nevarēs nosegt visas izmaksas, taču labāk piesaistīt lidojumam vairākus klientu, tādējādi vismaz daļēji sedzot lidojuma fiksētās izmaksas.
…