Misijas analīze
Šis misijas paziņojums parāda, ka bizness ir saistīts ar cilvēku un organizāciju pilnvarošanu. Microsoft korporatīvās misijas paziņojumā ir svarīgi šādi komponenti:
Pilnvarošana
Katrs cilvēks un katra organizācija uz planētas
Lai sasniegtu vairāk
Korporatīvās misijas pirmā sastāvdaļa parāda, ko Microsoft produkti var dot klientiem. Uzņēmuma misijas izklāsta otrā sastāvdaļa nosaka mērķa tirgu, kas šajā gadījumā ietver visas personas un organizācijas visā pasaulē. Trešais misijas izklāsts parāda praktisko labumu, ko sniedz vairāk.
Kāpēc tas ir neveiksmīgs misijas paziņojuma piemērs?
Manuprāt, Microsoft misija nav veiksmīgākais piemērs, neskatoties uz uzņēmuma panākumiem tirgū.
Vispārīgi vārdi, kurus var izmantot, lai aprakstītu jebkuru darbību un jebkurā jomā. Anonimitāte, specifiskuma trūkums un mērķtiecīga pievilcība klientiem. Nav iespējams intuitīvi uzminēt, par kuru uzņēmuma produktu mēs runājam.
…