Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:726976
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2019.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The tourism share in the national economy
The tourism industry is a second largest earner in country
After economic crisis during 2012, tourism indusrty use intense marketing activity to make positive growth in most travel and tourism categories in 2013
Travel and Tourism Council (WTTC) is generating a many jobs in Morocco every year.

Domestic tourism
Domestic tourism has long been seen as a safety valve for professionals in case the number of tourists drops suddenly.
middle class Moroccons turn to travel for one week stay in cities like Agadir, Marrakesh and Saadia as reported by the Moroccan weekly La Vie Eco.
The number of domestic tourism trips taken by Moroccans increased by 3% in 2013, rising to 8.5 million.
Domestic travel spending generated 34.9%, but spending is expected to grow by 2.9% in 2015, and rise by 5.5% in 2025

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties