Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:720370
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Marketinga koncepcijas 1 k
● Produkcijas koncepcija (pārdot pēc iespējas vairāk, kontrolējot izmaksas un ražošanas efektivitāti, piem., Forda T-modelis);
● Produkta koncepcija (balstās uz produkta kvalitāti, pieņemot, ka patērētājs izvēlēsies labākas kvalitātes produktu, piem., GM – diversificējot ražošanas līnijas);
● Pārdošanas koncepcija (agresivās pārdošanas un veicināšanas koncepcija, ja reklamēs, tad pirks, pārdevējs ir pirmais, piem., Televeikali);

Mārketinga koncepcijas 2
● Mārketinga koncepcija (balstās uz patērētāju vajadzību analīzi, tālāk uz to bāzes veidojot piedāvājumu to apmierināšanai produktu veidā, piem., Gillette – Venus);
- Orientācija uz efektivitātes rādītājiem,
- Analītiska pieeja tirgus pētījumiem,
- Priekšroka stratēģiskais plānošanai,
- Priekšroka speciālistiem ar augstāko izglītību,
- Darbības mērķtiecīga koncentrēšana uz pircēju segmentiem.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1348115
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties