Marketinga koncepcijas 1 k
● Produkcijas koncepcija (pārdot pēc iespējas vairāk, kontrolējot izmaksas un ražošanas efektivitāti, piem., Forda T-modelis);
● Produkta koncepcija (balstās uz produkta kvalitāti, pieņemot, ka patērētājs izvēlēsies labākas kvalitātes produktu, piem., GM – diversificējot ražošanas līnijas);
● Pārdošanas koncepcija (agresivās pārdošanas un veicināšanas koncepcija, ja reklamēs, tad pirks, pārdevējs ir pirmais, piem., Televeikali);
Mārketinga koncepcijas 2
● Mārketinga koncepcija (balstās uz patērētāju vajadzību analīzi, tālāk uz to bāzes veidojot piedāvājumu to apmierināšanai produktu veidā, piem., Gillette – Venus);
- Orientācija uz efektivitātes rādītājiem,
- Analītiska pieeja tirgus pētījumiem,
- Priekšroka stratēģiskais plānošanai,
- Priekšroka speciālistiem ar augstāko izglītību,
- Darbības mērķtiecīga koncentrēšana uz pircēju segmentiem.
…