Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:552410
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Atkarībā no dalībnieku skaita tirgus formas var sakārtot skalas veidā:

Pilnīgas konkurences tirgu sauc arī par pilnīgu tirgu.
Visas pārejas tirgus formas ir pieskaitāmas nepilnīgam tirgum.

Peļņas maksimizēšana pilnīgas konkurences apstākļos

Firma, kas darbojas pilnīgas konkurences apstākļos, pieņem cenu, kuru ir jau izveidojis tirgus. Tāpēc grafiski firmas produkcijas pieprasījuma līkne var tikt atspoguļota kā taisne, jo cena par kuru pārdod savu produkciju uzņēmums pilnīgas konkurences apstākļos pilnīgi nav atkarīga no tā, cik liels būs produkcijas izlaidums. Visa produkcija tiks izpirkta pie vienādas cenas.
Vidējie ieņēmumi (AR) rāda, kādi ir firmas ieņēmumi no vienas vienības pārdošanas. Vidējie ieņēmumi ir vienādi ar preces cenu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties