Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:678202
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pārdošana ir katra uzņēmuma spēcīgākais mārketinga līdzeklis.
Tirdzniecības darbiniekam, kurš tiekas aci pret aci ar klientu, ir daudz lielākas iespējas viņu piesaistīt, neka reklāmai, sabiedriskajām attiecībām vai pārdošanas veicināšanai.
Tirdzniecības teritorija- noteikts potenciālo klientu skaits vai reģions par kuru ir atbildīgs tirdzniecības aģents.
Tirdzniecības reģionus var iedalīt pēc ģeogrāfiskā un pēc nozaru principa.
Ja uzņēmums iedala tirdzniecības reģionus pēc nozaru principa, tas dod iespēju tirdzniecības darbiniekam labāk iepazīt konkrētās nozares uzņāmumu problēmas un vajadzības, un viņš var piedāvāt tieši šiem uzņēmumiem piemērotākos risinājumus.
Tirdzniecības reģionu dalīšana pēc ģeogrāfiskā principa ir plašāk izplatīta, jo maksimāli samazina laiku, ko darbinieki pavada ceļā, un ļauj vairāk laika veltīt pārdošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties