Tiešais mārketings
Tiešā mārketinga identitāte
Izmērāmas darbības:
jebkura veida preču vai pakalpojumu reklāmas vai mārketinga materiālu komunikācija
ietver darbības un/vai pasākumus, kuru mērķis un/vai rezultāts ir preču vai pakalpojumu popularitātes vai pieprasījuma sekmēšana, tirgus pozīciju izpēte un izvērtēšana un attīstības tendenču noteikšana, tai skaitā arī izmantojot tiešā mārketinga rezultātā iegūto informāciju un datus
veic pats tirgotājs vai tiek veikts tā vārdā
ar tieši vai netieši identificējamu personu
veidi: tiešais pasts (adresēts un neadresēts), telemārketings, e-pasta mārketings u.c.
TM Regulējums
Tiešā mārketinga aktivitātes kā tādas netiek regulētas, taču ļoti svarīgi ir ņemt vērā atsevišķus noteikumus attiecībā uz tiešā mārketinga aktivitāšu veikšanu un darbībām ar to rezultātā iegūtajiem datiem un informāciju
Atsevišķi jautājumi noteikti konkrētu sfēru regulējošos tiesību aktos, piemēram:
Informācijas sabiedrības pakalpojumu likums - komerciāli paziņojumi;
Fizisko personu datu aizsardzības likums - fizisku personu datu izmantošana;
Reklāmas likums - reklāmas izgatavošana un izplatīšana, iesaistīto personu tiesības, pienākumi un atbildība
TM Problēmjautājumi
Personu (fizisku un juridisku) datu iegūšana un izmantošana
Tiešā mārketinga datu bāzes
Darbības ar tiešā mārketinga datu bāzēm
…