Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:491411
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2024.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Project description
Strengthen the value mindset of McDonald’s brand and drive sales of value products. 
Even people who do not consider themselves as part of McDonald’s audience (or who feel too cool for McDonald’s) are tempted to the taste of products and unbeatable value offered by McDonald’s. 
“Tasty Price” – a value platform that plays around with the people’s truth – however cool, chic or otherwise unfit for visiting McDonald’s a person might feel, the temptation to grab McDonald’s favourites is stronger. 
After the campaign on average 52.3% respondents stated that McDonald’s is a brand for someone like them (5.4% increase McDonalds benchmark). People stated that the ad makes them think that McDonald’s is a unique brand. 
Despite inflation UPT (Units Per Transaction) has grown 3 to 5 times compared to the same period a year before, and guest counts have also increased by 15 to 20%, exceeding the planned guest counts by 10%.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties