Tabakas industrijas dzīvotspēja ir atkarīga no tās produktu potenciālo patērētāju – jauniešu pievilināšanas un paturēšanas, jo bez jauniem tabakas izstrādājumu patērētājiem, kas aizstātu tos, kuri ir atmetuši smēķēšanu vai miruši, tabakas industrija nespētu turpināt eksistēt.
Tabakas ražotāji velta milzīgas pūles, lai kontrolētu jauniešu paradumus, pētot viņu dzīvesveidu, motivāciju, lai pēc iespējas veiksmīgāk spētu ievilināt smēķēšanas atkarībā.
Jauni smēķētāji ātri vien no eksperimentētājiem kļūst par atkarīgajiem un vienīgie uzvarētāji šajā gadījumā ir tabakas ražotāji un to akciju īpašnieki.
Tabakas industrija vēlas, lai tabaku uzskatītu par „normālu” plaša patēriņa preci, taču jāatzīmē, ka tā ir vienīgā plaša patēriņa prece, kas nogalina pusi tās lietotāju!...