Ievads
Eiropas Komisija ir apvienojusi spēkus ar ES dalībvalstu valdībām, Eiropas Parlamentu, ES reģioniem un sociālajiem partneriem, lai sasniegtu šādus mērķus:
dot iedzīvotājiem iespēju jau no agras bērnības papildus dzimtajai valodai apgūt divas svešvalodas;
padarīt sabiedrību laipnāku — tādu, kurā dažādas kopienas un atšķirīgi cilvēki iesaistās dialogā;
nostiprināt svešvalodu zināšanu prestižu, jo tās uzlabo izredzes atrast darbu un būt konkurētspējīgiem.
Arī mana darba mērķis ir pierādīt svešvalodu zināšanu nepieciešamību, tuvāk iedziļinoties sekojošos jautājumos:
situācija Eiropā un Latvijā, agrīnā svešvalodu apmācība, krievu vai vācu valoda kā otra svešvaloda, apmācību iespējas, veiksmes stāsti, izmantojot Erasmus programmu.
darba praktiskā daļa sastāv no divām daļām- aptaujas par svešvalodu apmācību no pirmās klases analīze un skolnieku zīmējumu konkursa „Skolotāji un skolnieki svešvalodu stundās” izvērtējums, akcentējot to, kā skolnieki saredz savu un skolotāju lomu stundās.…