Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:289826
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas attīstība un statuss
Pēc II Pasaules kara ASV kompānijas iegāja starptautiskajā tirgū un stipri palielināja savus ieņēmumus no produkcijas pārdošanas. 1990.g. izdevumi reklāmai bija 130 miljards ASV dolāru, vai nu 47% no pasaules reklāmas izdevumiem.
Pēdējo 15 gadu laikā izdevumi ārzemju reklāmai palielinājās vēl straujāk nekā
ASV, pateicoties ekonomikas pilnveidošanai un vēlmei paplašināties. Attīstoties valsts ekonomikai un palielinoties personiskam ienākumam, izdevumi reklāmai arī kļūst lielāki. Parasti izdevumi reklāmai ir lielāki, jo lielāki ir iedzīvotāju ienākumi.
Tagad reklāmu izmanto arī idejas un politikas reklamēšanai.
Bijušās komunistiskās valstīs un Ķīnā kādreiz nosodīja reklāmu kā kapitālisma ļaunumu. Bet attīstoties ekonomikai sāka atzīt reklāmas priekšrocības. Neskatoties uz to ka PSRS patērētāji kādu laiku neuzticējās reklāmai vai ignorēja to, daži rietumu reklāmētaji iekaroja iedzīvotāju uzmanību ar izklaidējošām reklāmas sludinājumiem.
Kā komunikāciju forma starptautiskā reklāma veicina pasaules apvienošanu. Viena no priekšrocībām ir tāda, ka starptautiskās reklāmas sapratne palielinās pārstāvot ārzemju produkciju, vērtības un idejas jaunajā tirgū. Attīstoties tehnoloģijām un ideoloģijai, starptautiskā reklāma attīstās arī.
Pasaules mārketinga struktūra
Parasti izdala 3 struktūras:
1) International (starptautiskā);
2) Multinational (multinacionālā, starptautiskā);
3) Global (pasaules).
1) Daudzas reklāmkompānijas ieplūst starptautiskajā tirgū vienkārši eksportējot produktus, kurus viņi jau ražo. Tādas kompānijas pēc kāda laika var sadarboties ar ražotnēm vai investējot līdzekļus ārējā tirdzniecībā, noliktavās, rūpnīcās vai aprīkojumā.
2) Palielinoties un attīstoties kompānijas var kļūt par multinacionālo korporāciju investējot vairākās valstīs un darboties, pamatojoties uz vispasaules pieejamību. Kā piemēru var minēt tādas kompānijas ka Exxon, IBM, kuri peln apmēram 50% no pārdošanas ārzemēs; Kodak un Xerox – 25%.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties