Tiek apskatītas 3 dažādas spēļu struktūras
Cietumnieku dilemma (Prisoner’s Dilemma game)
Apdrošināšanas spēle (Assurance game)
Simtkāja spēle (Centipede game)
Autori apskata ārsta-pacienta mijiedarbības dinamiku
Medicīnas konsultācijas (divvirziena sociālā iterācija)
Mijiedarbība-konsultācijas laikā
Ārsts noskaidro, kādas pacientam ir sūdzības
Pacients pastāsta, kādēļ atnācis uz konsultāciju
Ārsts nosaka diagnozi
Pacients izvēlas pajautāt vēl kaut ko (var nebūt šis posms)
Pacients izvēlas klausīt ārstu vai neklausīt
Konsultācijas rezultātu ietekmē abu dalībnieku darbības
Autoru uzskati
Spēļu teorija izmantojama, lai veidotu empīriski testējamus pareģojumus par faktiem, kas veicina kvalitatīvu veselības aprūpi.
Fokuss uz ārsta-pacienta mijiedarbību primārās aprūpes kontekstā
Dod iespēju saprast medicīniskās konsultācijas vēl labāk
Apskatītie punkti rakstā
Ievieš konceptuālo spēļu teorijas “atslēgu” (key) spēles veidus
Parāda dažas spēļu teorijas struktūras un parāda šīs struktūras primārajā veselības aprūpē
Diskutē par iespējamo spēļu teorijas modeļu ieguldījumu konsultācijās un veselības aprūpes kvalitātē
…