CircleK tika izveidota spēle degvielas uzpildes staciju darbiniekiem.
1. Tika apmācītivi vairāk kā 15tūkt. Mērķis bija panākt, ka 70% darbinieku jūtas pārliecinātāki un labāk savos ikdienas darbos. Veicināt ‘darbinieku spējas pārdot preces, padarīt darbiniekus efektīvākus un ātrākus, samazināt darbinieku mainību
2. Tika radīta interaktīva spēle ar ikdienas situāciju simulāciju. Piemēram, katrai valstij ir savi specifiski produkti un procedūras. Spēle ir veidota tā, lai atbilstu ikdienas situācijām, ietverot cilvēku ķermeņa valodu un mīmiku. Tika izveidots ievērojams apjoms ar situācijām un piedāvāti dažādi varianti dialogiem. Par pareizām atbildēm tiek piešķirti punkti ar kuriem var nokļūt nākamajā līmenī. Nepareizu atbilžu gadījumos, darbiniekiem tiek doti padomi kurus mēģināt nākamreiz.
3. Pēc apmācību iziešanas 85% darbinieku atzina, ka viņu darba spējas pēc apmācībām uzlabojās, palielinājās ieņēmumi no precēm, samazinājās darbinieku mainība…