Šopaholismu var izraisīt perfekcionisms, nedrošība, nepieciešamība iegūt kontroli, depresija, kā arī zems pašnovērtējums.
Mūsdienās reklāmu kompānijas reklamē ne tik daudz produktus, cik to stāstus. (par panākumiem, glamūru u.c.)
Šie uzņēmumi izmanto tautas ego, cenšoties panākt, lai viņi iztērētu pēc iespējas vairāk naudas.
Tendences mainās, lai radītu mums nepieciešamību atkal un atkal pirkt ko jaunu.
Iepirkšanās ir saistīta arī ar sociālā statusa izrādīšanu.
Šopaholiķi lielākoties iegādājas preces, kas ir lētas un ar zemu vērtību, galvenokārt tikai tāpēc, lai apmierinātu vēlmi tērēt.
Ārstēšana:
Daudzsološas terapijas zāles ir, piemēram, selektīvi serotonīna atpakaļsaistes inhibitori (SSAI), un atbalsta grupas.
Efektīvākā ārstēšana ir apmeklēt terapiju un grupu darbu, lai novērstu šīs atkarības turpināšanos.
Grupu terapija ir veicinājusi aptuveni 72,8% pozitīvu pārmaiņu, samazinot nepārvaramos tēriņus.
…