Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:668368
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis
Uzzināt faktus un teoriju par solāriju
Noskaidrot solāriju kosmētikas
nozīmi (Australian Gold)
Solāriju inovācijas (ERGOLINE, MATRIX)
Kā solārijs ietekmē cilvēku (+/-)
Aptaujas rezultāti (VEIKTA APTAUJA AR 45 RESPONDENTIEM)
Solārija izmantošanas vēsture.
Gaisma kā profilakses un terapijas līdzeklis ir bijusi zināma un ir populāra jau daudzu gadsimtu garumā.
Senie grieķi un ēģiptieši pielūdza saules dievus, un jau senie ārsti zināja par saules dziedējošo spēku.
18.gadsimta beigās Eiropā tika rekomendēta gaisa un saules terapija ļaundabīgu audzēju, tuberkulozes, rahīta un depresijas gadījumos.
Tika izveidota “ mākslīgā saule” – ārstnieciskās ultravioletās gaismas avots.
Latvijā solārijs ir pieejams jau 13 līdz 14 gadus.
Pētījumi liecina, ka sievietes solārijos sauļojas divas reizes vairāk kā vīrieši.
Vadošās solāriju firmas
Soltron - Vācija
UWE - Vācija
Ergoline - Vācija
QMed - Itālija
Heliotex - Francija
Mega Sun - Vācija
Ergoline.
Uzņēmumu 1927. gadā dibināja Jozefs Kratzs. Tas bija neliels ģimenes uzņēmums, kas nodarbojās ar skapīšu izgatavošanu un ratu biznesu. 30 gadus ilgās vēstures laikā tas no saunu ražošanas uzņēmuma ir kļuvis par vienu no pasaules vadošajiem uzņēmumiem solāriju nozarē. „JK” Uzņēmumu grupas īpašnieks ir Valters Kratzs.
„JK” uzņēmumu grupa šobrīd savu darbību ir koncentrējusi uz privātai un profesionālai lietošanai paredzētu solāriju attīstību, ražošanu un tirdzniecību.
Grupa ir globālā tirgus līderis profesionālo solāriju ražošanas jomā. Par profesionāliem tiek uzskatīti tie solāriji, kurus pakalpojumu sniedzēji, uzņēmumi izmanto komerciāliem nolūkiem. Uzņēmumu grupa ar „Ergoline" tirdzniecības zīmi aizņem 55% Vācijas tirgus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties