Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:509896
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Sociālais mārketings ir mārketinga veids, kas ietver sociālo programmu izstrādi, realizāciju un kontroli, kas kopumā ir vērsti uz noteiktu sabiedrības slāņu dažādu sociālo ideju uztveri.

Mērķi:
Izpratnes veicināšana (pārtikas produktu enerģētiskās īpašības)
Motivēšana veikt kādu darbību (potēšanas kampaņas)
Tieksme izmainīt sabiedrībā valdošos uzvedības ieradumus (drošības jostu izmantošanas kampaņas)
Priekšstatu maiņa (izskaidrošana darba devējiem, ka invalīdu darbs var būt efektīvs).
Noteikt sociālo pārmaiņu mērķi
Veikt noteikta sabiedrības slāņa priekšstatu, vērtību skalas, uzvedības ieradumu un attiecību analīzi
Izvērtēt iespējamos variantus, kāds ir visefektīvākais saziņas veids ar izraudzīto sabiedrības slāni, kā vislabāk iesaistīt to plānotajās aktivitātēs
Izstrādāt mārketinga plānu
Izveidot mārketinga organizāciju – komandu, kas realizē mārketinga plānu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1156804
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties