Sociālais mārketings ir mārketinga veids, kas ietver sociālo programmu izstrādi, realizāciju un kontroli, kas kopumā ir vērsti uz noteiktu sabiedrības slāņu dažādu sociālo ideju uztveri.
Mērķi:
Izpratnes veicināšana (pārtikas produktu enerģētiskās īpašības)
Motivēšana veikt kādu darbību (potēšanas kampaņas)
Tieksme izmainīt sabiedrībā valdošos uzvedības ieradumus (drošības jostu izmantošanas kampaņas)
Priekšstatu maiņa (izskaidrošana darba devējiem, ka invalīdu darbs var būt efektīvs).
Noteikt sociālo pārmaiņu mērķi
Veikt noteikta sabiedrības slāņa priekšstatu, vērtību skalas, uzvedības ieradumu un attiecību analīzi
Izvērtēt iespējamos variantus, kāds ir visefektīvākais saziņas veids ar izraudzīto sabiedrības slāni, kā vislabāk iesaistīt to plānotajās aktivitātēs
Izstrādāt mārketinga plānu
Izveidot mārketinga organizāciju – komandu, kas realizē mārketinga plānu. …