Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:664317
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Vecums- 5-6 gadi
Mērķis- Iepazīties ar dzīvnieku mammām un mazuļiem. Pēc attēliem mēģināt nosaukt to, ko katrs dzīvnieks lieto uzturā. Viens ir liekais. Atrast un pateikt no četrām bildītēm vienu, ko neēd attiecīgais dzīvnieks. Sistematizēt bērnu zināšanas par dzīvnieku pasauli, attīstot redzes atmiņu, domāšanu un iztēli.
Uzdevumi:
 Nostiprināt vārdu krājumu: vāvere, vāverēns, kaķis, kaķēns, ķēve, kumeliņš, kaza, kazlēns, aita, jērs, govs, teliņš, vista, cālis u.c.
 Attīstīt prasmi darboties ātri un atjautīgi,
 Iesaistīt bērnu sarunā, atbildot uz jautājumiem,
 Iegaumēt un atcerēties, ko ēd un neēd katrs dzīvnieks.

Audzinātājas sagatavotais materiāls- slaidi par dzīvnieku mammām un viņu mazuļiem. Aiz katra dzīvnieku pāra- mammas un bērna, piemēram, vāveres- vāverēna, doti četri iespējamie varianti bildītēs , ko ēd attiecīgais dzīvnieks. Viena bildīte ir lieka - ko šis dzīvnieks neēd. Atrast lieko un parādīt to. Pēc tam seko pareizā atbilde. Bērns redz, vai atbildējis pareizi vai nepareizi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1131856
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties