Korekcijas darba rezultāti
Secinājumi (1)
Skolēnu patoloģisko uzvedību ietekmē fizioloģiskie, emocionālie un sociālie faktori. Uzvedības traucējumu pamatā ir vairāki cēloņi. Nozīmīgākie no tiem ir iedzimtība, apkārtēja vide un audzināšana. Cēloņi bieži ir daudzfaktorialie un ir daudz dažādu iemeslu, kas veicina patoloģisku uzvedību.
Pedagoga pienākums un uzdevums ir atvieglot bērnu labā ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem iekļaušanos apkārtējā vidē, bet skolā un klasē censties novērst nelabvēlīgas spriedzes situācijas skolēnu vidū.
Skolotāja sadarbība ar skolēnu vecākiem grūts un ilgstošs process. Galvenie uzdevumi skolotājam ir:
- palīdzēt izprast vecākiem, kā labāk un nesāpīgāk risināt sarežģītās uzvedības problēmas;
- palīdzēt vecākiem saprast, ka bērni nav tikai viņu miesa un asinis, kas tiem pieder, bet, ka tās ir individualitātes, kuras dzīve uzticējusi vecāku aizsardzībai.
…