Ģeogrāfiskā atrašanās vieta
• Salona ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir ļoti svarīga, jo daļēji nosaka to, kāds būs klientu apmeklējuma biežums. Īpaša vērtība labai salona atrašanās vietai ir tad, ja valda liela konkurence un apkārt ir daudz citu salonu.
Skaistumkopšanas nozares uzņēmumu prognozes par apgrozījuma izmaiņām
• Skaistumkopšanas nozares prognozes attiecībā uz Latgali nav pārāk labvēlīgas.
• Rezultāti rāda, ka Latgalē apgrozījums samazināsies visvairāk, kas nozīmē, ka uzsākt uzņēmējdarbību šados apstākļos ir diezgan riskanti.
Nodarbinātības rādītāji
• Apgrozījums kopumā ir pieaudzis par 9,6 procentpunktiem, visstraujāk Pierīgas reģionā, taču kā rāda rezultāti, vismazākais pieaugums vērojams Latgalē, tur rezultāti sasniedz vien 4 ar pus procentpunktus.
Mārketings
• Uzsvars skaistumkopšanas jomā tiek likts uz individuālo pieeju katram klientam. Nodrošinot identitāti un konfidenciālitāti. Ļoti Svarīga ir pakalpojumu sniegtā kvalitāte.
Mērķtirgus
• Skaistumkopšanas pakalpojumu izmantošanai nav vecuma ierobežojumu, tos var izmantot jebkura vecuma un dzimuma cilvēki. Tomēr galvenokārt skaistumkopšanas pakalpojumus ir tendence izmantot sievietēm un vecumā no 30-45 gadi.
• Sociāli ekonomiskais faktors, ir faktors, kas ietver cilvēku ienākumus un profesiju.
• Vidēji pakalpojuma cenas svārstās no 10-40 eiro. Šāda tipa pakalpojumus var
SVID analīze
• Veicot uzņēmuma nozares izpēti, izvērtējot uzņēmuma vidi, izveidoju SVID analīzi un noskaidroju uzņemuma stiprās, vājās puses, kā arī iespējas un draudus
• Uzņēmējdarbība vienmēr ir saistīta ar risku, risks sevī ietver finansiālus zaudējumus, kas var veidoties krītoties pārdošanas apjomam. Tas ir saistīts ar neparedzētiem izdevumiem, ar darbinieku veselības stāvokli, laika apstākļiem- pie sliktiem laika apstākļiem cilvēki nevēlas doties uz salonu, piemēram, ja ir ļoti auksta ziema.