Mērķi
Veidot patērētāju acīs dabiskuma, augstas kvalitātes produkcijas tēlu;
Veidot atpazīstamību kā par uzņēmumu, kurš rūpējas par apkārtējo vidi;
Panākt produkta atpazīstamību ar sabiedrības palīdzību, tādejādi iekarojot lielāku uzticēšanos;
Kopumā radīt priekšstatu par uzņēmumu, uzņēmuma zīmolu un tā pozitīvajām īpašībām.
Kontaktu vietas
Uzņēmuma produkciju var iegādāties specializētos veikalos un stendos. Iekārtojot ikvienu Stendera veikalu, viss ir pārdomāts līdz pēdējam sīkumam, no pārdevējas priekšauta līdz lentei ap dāvanu kārbu, no griestiem līdz apakšējam plauktam.
Mārketinga procesa dalībnieki
SIA „STENDERA ZIEPJU FABRIKA” mārketinga nodaļā darbojas seši cilvēki, tomēr, vislielākā saskare un informācijas sniegšana par produktu norit ar pārdevēju starpniecību.
Tieši tāpēc „Stendera” veikalu pārdevējas ir īpaši apmācītas, viņas pārzina „Stendera” piedāvājumu līdz pēdējam sīkumam un spēj atbildēt uz jebkuru jautājumi, saistībā ar piedāvāto produkciju.bu.
Mārketinga komunikāciju ziņojumi
ieplānotie ziņojumi
Uzņēmums sava produkta popularizēšanai izmanto jau esošo klientu atsauksmes
neieplānotie ziņojumi
Uzņēmuma atpazīstamību ietekmē arī tā atpazīstamība kā kaut kas neikdienišķs, ekskluzīvs, kas piesaista arī sabiedrībā atpazīstamu cilvēku uzmanību, tādejādi sniedzot arī neplānotu reklāmu- sabiedrība nosliecas atzīt preces, kuras iegādājas kādas plašāk atpazīstamas personas.
Produkta materiālie un nemateriālie raksturlielumi:
Sākotnējais iesaiņojums – plastmasa trauks ar metāla vāciņu.
Papildu iesaiņojums – pēc izvēles.
Transportēšanas iesaiņojums – kastes skrubja transportēšanai.
Etiķete – “Stenders” logotips un produkta nosaukums
…