Misija un galvenie uzņēmuma mērķi:
Stratēģiskie mērķi:
Aizņemtās daļas paplašināšana;
klientu uzticēšanas nodrošināšanai;
funkcionēšanas efektivitāte.
Taktiskie mērķi:
Patstāvīgo klientu loka piesaistīšanu;
pasākumu organizēšana;
uzņēmuma popularizēšana.
Operatīvie mērķi:
No 2008. gada līdz gada beigām ievietot reklāmas sludinājumus internetā, žurnālos („Privātā Dzīve”, „Santa”);
no 2008. gada līdz gada beigām iepazīties ar konkurentiem.
Misija:
SIA „Run4uks” misija ir veicināt patērētāju ēdienu kvalitātes uzlabošanu, kā arī piedāvāt patērētājiem labākus, kvalitatīvākus ēdienus, nodrošināt labāku apkalpošanu, nodrošināt galveno mērķu sasniegšanu, gūt peļņu.
Risks un problēmas
Riska faktori, problēmas
Dabas apstākļu radītie riski – dabas stihijas, plūdi, ugunsgrēki
Finanšu riski
Ar produkcijas kvalitāti saistītie riski
Riski ar darba vides drošību
Apkārtējās vides piesārņošana
Ar uzņēmuma personālu saistītie riski.…