Uzlabot ikdienu ar veselīgākiem un baudāmākiem vietējo zīmolu produktiem!
Uzlabošana nozīmē „mērķtiecīgas inovācijas”. Orkla pastāvīgi strādā un ievieš jauninājumus, lai nodrošinātu labākos produktus un risinājumus.
Ikdiena nozīmē, ka Orkla rūpējas par daudzu cilvēku ikdienu un ir to dzīves neatņemama sastāvdaļa. Orkla mīl pirmdienas tikpat, cik svētdienas.
Vārda „veselīgāki” lietojums raksturo Orkla attieksmi par uztura, veselības un labsajūtas nodrošināšanu, kas atspoguļojas uz produktu kvalitāti. Orkla produkti apvieno labāko garšu un augstāko uzturvērtību.
Vārds „baudāmāki” norāda, ka Orkla produkti pārsniedz pircēju gaidas ar inovāciju, izcilu garšu, īpaši atlasītām sastāvdaļām, dizainu, ērtu iepakojumu un pārdomātu drošību.
Vārds „vietējie” uzsver, ka Orkla pazīst, saprot un novērtē vietējos patērētājus. Viņi ar aizrautību veido vietējos zīmolus, un ir tuvi cilvēkiem un kopienām.
Zīmoli ir Orkla uzņēmējdarbības pamats. Viņi tos veido, attīsta un pārvalda. Orkla veido zīmolus, kurus mīl.
Orkla uzņēmumi visā pasaulē, tostarp arī – Orkla Latvija – strādāsim ilgtspējīgāk.
Atbilstoši šim mērķim ir izstrādāta Orkla ilgtspējas stratēģija ar 5 darbības jomām, kurām pievērš nopietnāko vērību:
Uzturs un labsajūta,
Droši produkti,
Ilgtspējīgi izejmateriāli,
Atbildība pret vidi,
Rūpes par darbiniekiem un sabiedrību,