Mērķi:
Stratēģiskie mērķi :
Palielināt vidējos ienākumus 3 gadu laikā par 15 %;
Palielināt vidējo ražošanas apjomu 2 gadu laikā par vismaz 2x170 vienībām mēnesī ;
3 gadu laikā palielināt uzņēmuma darbinieku skaitu vismaz 2 -3 reizes.
Gada laikā izveidot atpazīstamu, prestižu zīmolu – iemantojot klientu uzticību un pozitīvas atsauksmes, apmierinot viņu vēlmes;
Pēc uzņēmuma 2.darbības gada noslēgt sadarbības līgumu ar kādu vadošo apģērbu vai aksesuāru vairumražošanas firmu.
Taktiskie mērķi :
mārketinga pasākumu pilnveidošana - rīkojot reklāmas pasākumus reizi trīs mēnešos;
Noteikt un pastiprināt pozīcijas 1 jaunā tirgus segmentā 2.darbības gada laikā;
Izveidot uzņēmuma gada finansu pārskatu ( katra gada izskaņā);
paaugstināt preču apgrozījumu katru gadu par 10-20 %
salīdzinājumā ar iepriekšējo;
Operatīvie mērķi :
Nākamajos 3 gados pilnveidot darbinieku motivēšanas sistēmu;
3 mēnešu laikā izveidot efektīvu un aizraujošu atstarotāju –stila elementu reklāmas kampaņu;
Katru mēnesi strādāt pie efektīvas un aizraujošas atstarotāju –stila elementu reklāmas kampaņas;
Katra darbības gada garumā veikt finanšu resursu izlietojuma un ieguves uzskaiti;
Plāni šo mērķu sasniegšanai :
jāpiefiksē veiktie darījumi,
jāveic patērētāju viedokļu aptauja,
jāpievērš uzmanība darbinieku vajadzībām,
jākontrolē produkcijas kvalitāte,
jāveic reklāmas kampaņu skices un uzmetumus,
jāierodas uz firmai svarīgiem sabiedriskajiem
pasākumiem, kuros varētu dibināt jaunus
kontaktus un atrast sadarbības partnerus.
…