Secinājumi
Viesnīcās SD darbinieku skaits ir atkarīgs no viesnīcas lieluma, noslogojuma, no strukturālās plānošanas, kā arī var būt mainīgs no sezonalitātes;
Plānojot darbu, svarīgi ir pareizi sadalīt pienākumus, neiekļaut viena darbinieka pārziņā pārāk daudz telpu, lai neveidotos darbinieku pārslodze, vai nepieļaut pretēju kļūdu – darbinieka nepietiekamu noslodzi;
Rakstīti darba izpildīšanas standarti palīdz kontrolēt sasniegto rezultātu kvalitāti;
SD vadītājs sastāda un piemēro savai struktūrvienībai atbilstošāko darba grafiku;
Galvenais pamatripncips, strādājot apkalpojošajā sfērā, ir apzināties, ka viesa vēlmes ir pirmajā vietā un informācijas nodošanā nedrīkst kavēties, lai nerastos domstarpības un neērtības klientiem.
…