Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:181651
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tēmas aktualitāte
Šo tēmu izvēlējot tādēļ, ka man kā topošajam Sabiedrisko attiecību speciālistam, bija interesanti uzzināt un rast pielietojumu savām zināšanām, pētot un izvērtējot uzņēmumu Stora Enso Sabiedrisko attiecību darbību, uzņēmuma imidža uzlabošanai.
Kreatīvi un oriģināli domāt, veidot idejas tās ir lietas, kas piesaista, liekot ne tikai noskatīties uz visu notiekošo no malas, bet arī labi iegaumēt un realizēt izvirzītos mērķus. Izzināt kādi ir panākumi uzņēmumam Sabiedrisko attiecību jomā, cik liela nozīme ir uzņēmuma imidžam, kā arī salīdzināt apakšuzņēmumus- Stora Enso Packaging un Stora Enso Mežs. Uzdevums bija rast pieeju Sabiedrisko attiecību tehnoloģijām, uzņēmuma imidža uzlabošanai.
Priekšmets
Diplomdarba priekšmets ir Sabiedrisko attiecību tehnoloģijas, kas domātas uzņēmuma Stora Enso imidža uzlabošanai.
Objekts
Uzņēmums Stora Enso.
Mērķi
Kādi ir mērķi un pielietošanas iespējas, sabiedrisko attiecību tehnoloģijām uzņēmumā Stora Enso imidža uzlabošanai.
Uzdevums
1. Lai sasniegtu savus iecerētos mērķus, ir jānoskaidro un jāizprot šī termina etimaloģiju, Sabiedriskās attiecības.
2 Izanalizēt teorētisko pieeju Sabiedrisko attiecību tehnoloģijām.
3. Izpētīt uzņēmumu nepilnības, kuras ietekmē sabiedrisko attiecību darbību.
4.Rast un meklēt jaunus risinājumus Sabiedrisko attiecību jomā, uzņēmuma Stora Enso imidža uzlabošanai.
5.Izpētīt katra apakšuzņēmuma aktivitātes Sabiedrisko attiecību jomā.

Hipotēzes
1. Pozitīvi noskaņotie klienti pret uzņēmumu Stora Enso ir maz informēti par apakšuzņēmumu sasniegumiem.
2. Pozitīvi noskaņotie klienti pret uzņēmumu Stora Enso ienes paši jaunas dvesmas tā darbības uzlabošanā.
3.Uzņēmumi ar augstāku imidžu labāk var sastrādāties ar ekonomiskajiem subjektiem( tirdzniecība, piegādātāji, firmu starpnieki.).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties