Organizācijas mērķi
pārstāvošā tēla izveide (kā Mr. Aķītis)
uzvedības veidošana un nostiprināšana - produkta mērķauditorijas ilglaicīga piesaistīšana
būt tuvāk klientiem un apmierināt viņu vajadzības, padarot vortāla un telefonsakarus ērtākus un tehnoloģiski attīstītākus.
padarīt www.zl.lv vortālu par neaizstājamu informācijas avotu kā biznesa vidē, tā arī ikdienā.
Problēmas definēšana
Konkurējošā uzziņu dienesta www.1188.lv pārsvars pār “Latvijas tālruni” – www.zl.lv, jo sabiedrībā pastāv uzskats, ka www.1188.lv ir interaktīvāks un izklaidējōšāks.
Kas noticis? – Ir parādījies konkurents,kurš sācis sevi vairāk popularizēt
Kas iesaistīts? – divi uzņēmumi “Latvijas tālrunis” un “Uzziņu dienests 1188”
Kādā veidā? – mazāka sabiedrības interese, portāla apmeklētība un līdz ar to arī peļņa
Kādas ir potenciālās sekas? – klientu zaudēšana un peļņas samazināšanās
Kādi ir draudi? – esošā produkta pārstrukturēšana.…