Ievads
Darba mērķis:
Analizēt sabiedrisko attiecību lomu organizācijas attīstībā un noteikt cik nozīmīga tā ir SIA „Baltika Latvija” attīstībā.
Darba uzdevumi:
iepazīties ar teoriju, analizēt sabiedrisko attiecību nozīmi organizācijā;
iepazīties ar sabiedrisko attiecību lomu uzņēmuma attīstībā un kā tā darbojas SIA „Baltika Latvija”;
izstrādāt secinājumus un priekšlikumus
Sabiedrisko attiecību loma organizācijā
SA mērķis: veidot savstarpēji izdevīgas, harmoniskas attiecības starp organizāciju un sabiedrību, pozitīva tēla veidošana.
SA uzdevumi:
Sniegt sabiedrībai patiesu priekšstatu par organizāciju un tās mērķiem
Izkopt un attīstīt organizācijas kultūru, iedzīvināt tās vērtību sistēmu
Stāvēt sardzē par vienu no galvenajām organizācijas vērtībām-SA atbildību
Sabiedrisko attiecību loma organizācijā
Galvenie SA uzdevumi organizācijā:
Sabiedriskās domas analīze un veidošana
Uzņēmuma darbības analīze un tās ietekmēšana
Attiecību veidošana ar dažādām mērķauditorijām
Organizācijas vadības konsultēšana
Organizācijas informatīvās politikas/programmas veidošana.
Sabiedrisko attiecību loma organizācijā
SA piedalās un organizē darbības, kas virza organizāciju uz attīstību:
Plānošana
Organizēšana
Īstenošana
Kontrole
Koriģēšana
Pārplānošana.…