Ģitāristu sesija
Mediju vides analīze:
Reklāmas internetā
Reklāmas radio NABA, EHR, radio Valmiera
Stars, Mūzikas Saule, Veto Magazine
Afišas
Kopumā kapmaņa bija plaša, lokāli informējot par pasākumu (reģionālie mediji), nacionāli – piesaistot dalībniekus
Dabas koncertzāle
Mediju vides analīze:
Vides afišas pilsētas centrā
Reklāmas internetā (tvnet.lv, delfi, diena.lv u.c.)
Reklāma sociālajos tīklos (facebook.com, draugiem.lv)
Mediji izvēlēti atbilstoši mērķgrupai un aptverti visu veidu (mediji)
Ģitāristu sesija
Kampaņas novērtējums:
Kopumā vērtējama kā izdevusies, taču dalībnieku skaits pārlieku nepārsniedz citus gadus, gluži kā klausītāju skaits
Ieteikumi:
Mājaslapā izveidot sadaļu vēsture, jo pasākums notiek jau 15 gadus, bet tas nav apspēlēts veidojot SA
Veidot intensīvāku, blīvāku SA kampaņu nacionālā mērogā, lai piesaistītu vairāk dalībnieku
SA kampaņā izmatot leģendu, pasākuma veidotāja stāstu
Dabas koncertzāle
Kampaņas novērtējums:
Kampaņa sasniegusi vēlamos rezultātus, jo apmeklētāju skaits pārsniedzis gaidīto
Ieteikumi:
Vairāk popularizēt medijos
Popularizējot pasākumu, jāizmanto leģendas, stāsti
…