Līdz 1950. gadam Rīgā tika ieviesti jau četri maršruti, kuros kursēja Krievijā ražoti trolejbusi.
Pirmie Čehijā ražotie Škodas markas trolejbusi, kas bija tehniski pārākas par Krievijā ražotajiem trolejbusiem, Rīgā sāka kursēt 1961. gadā, bet 2001. gadā pilnībā tika pārtraukta to izmantošana. Kopumā tika izmantoti 10 šī modeļa trolejbusu versijas.
Pirmos nākamās paaudzes Škodas trolejbusus Škoda 14Tr01 Rīgas pilsēta sāka saņemt 1982. gadā un 1983. gada 21. februārī tos sāka izmantot. Nākamās modifikācijas Škoda 14Tr02 trolejbusi parādījās sākot no 1984. gada un tika iepirkti līdz pat 1989. gadam.
1990. gadu beigās tika uzsākta trolejbusu parka atjaunošana, tika iepirktas trolejbusu Škoda 14Tr un Škoda 15Tr uzlabotās versijas.
Laikā no 2001. gada līdz 2007. gadam tika iepirkti 52 Solaris trolejbusi. No 2007. līdz 2009. gadam tika iepirkti 150 firmas "Škoda" trolejbusi, no kuriem lielākā daļa ir aprīkota ar dīzeļģeneratoru. Kopš 2014. gada oktobra tiek piegādāti Škoda 27Tr Solaris trolejbusi. Pavisam plānots piegādāt 125 trolejbusus, kuri visi ir posmainie un ar dīzeļģeneratoru. Trolejbusu līniju kopgarums Rīgā jau vairākus gadus ir 323 kilometri. Savukārt pats trolejbusu skaits Rīgā samazinās. 2014. gadā Rīgā kursēja 302 trolejbusi, bet pagājušajā gadā kursēja jau par 50 trolejbusiem mazāk, tas ir, 252 trolejbusi.
Pašlaik Rīgā ir 19 trolejbusu maršruti, gadā tiek pārvadāti vairāk nekā 44 miljoni pasažieru.
…