Rotaļa Latvijā, 90.gados.
Jaunas attīstības laikmets. Mainās viss.
Rodas rotaļas rašanās teorijas. Autori cenšas atbildēt uz jautājumu «Kā radusies rotaļa?»
Pētījumi par rotaļas psiholoģiskajiem aspektiem, vecuma īpatnībām, rotaļas virzības motīviem. Skata rotaļu kā bērna attīstības korekcijas līdzekli.
Jēdzienu ‘’spēle’’ un ‘’rotaļa’’ skaidrojums.
Sāk izmantot integrētas mākslas spēles un radošās rotaļas. Tajās tiek ietverti dažādi mākslas darbu veidi- pasaka, mūzika, dejas, zīmēšana.
Rotaļu un mācību savstarpējā saistība.
‘’Prieks un mīlestība, ko bērns saņem no pieaugušā cilvēka, ir tas radošais spēks, kas ļauj bērnam paplašināt viņa iekšējo pasauli.’’
Rotaļas ir lielisks līdzeklis latviskās izjūtas padziļināšanai,
latviešu valodas bagātināšanai, muzikalitātes un ritmikas attīstībai, savstarpējo attiecību stiprināšanai, un ,protams, patiesa prieka un smaidu vairošanai, TĀPĒC...
…