SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Produktu portfelis ir peļņu nesošs, kuru raksturo dažādība;
Eksporta apjomam ir tendence paaugstināties;
Preču zīme “Rīgas Melnais balzāms” ir patentēta (nav līdzvērtīga produkta);
Rīgas lidostas beznodokļu zonas pieprasījums palielinās, kas nodrošina netiešu reklāmu ārvalstīs;
Ķīnas tirgus ir ar lielu potenciālu, bet darījumi attīstās pamazām;
Veiksmīga starpnieku un sadales kanālu izvēle;
Ieiešana Ķīnas tirgū ir sarežģīts un dārgs process
Veidojot reklāmu Ķīnas tirgū, pievērsties vides reklāmai un reklāmai sociālajos tīklos;
Reklāmu balstīt uz vērtībām, kas saistītas ar tradīcijām;
Iepazīties ar Ķīnas kultūru un tās tradīcijām, kas arī Latvijā ir cieši izteiktas. Veidojot biznesa sadarbību, ņemot vērā tās specifiku;
Kad tiek sasniegts produkta Rīgas melnais balzāms Upeņu brieduma stadija, veidot balzāmu ar jaunu garšu (dzērvene- Latvijas superoga
meklējot sadarbības partnerus sadarboties ar citiem Latvijas ražotājiem
…