Secinājumi
Darba laikā ievācu informāciju par reklāmu nozīmi un to izvietošanas noteikumiem uz autoceļiem, kā arī to ietekmi uz satiksmes drošību. Pieņēmu hipotēzi, ka reklāmas objekti ietekmē satiksmes drošību, ko tagad arī varu apstiprināt. Reklāmas objekti patiešām ietekmē satiksmes drošību un to ļoti labi pierāda iepriekš minētie piemēri. Lai gan ik dienā liekas, ka reklāma cilvēku nespēj ietekmēt un nekādu ļaunumu nespēj nodarīt, tomēr tā var kaitēt netieši. Kā jau iepriekš parādīts aizsedzot ceļa zīmes noslēpjot informāciju no autovadītājiem par braukšanas ātrumiem un citiem ceļa parametriem.
Pastāv arī tieša veidi draudi, ka reklāmas konstrukcija sabrauks un apdraudēs citu cilvēku dzīvības. Izvērtējot likumos noteiktos standartus par reklāmas objektu izvietojumu blakus ceļa posmiem, jāsecina, ka bieži vien tie nav ievēroti.
…