Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:777987
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Kampaņas mērķi
Mainīt stereotipu, ka pirms auto vadīšanas var nedaudz iedzert
Uzsvērt līdzcilvēku atbildību
Popularizēt drošu braukšanu
Informēt un izglītot cilvēkus
Emocionāli ietekmēt
Mainīt sabiedrības uztveri
Mērķa auditorija
Stereotipi, problēmas, ko risina
Stereotips, ka viena alkohola glāze (maza deva) nevar ietekmēt auto vadīšanas spējas
Līdzcilvēku ietekme, kas bieži pierunā šoferi uz vienu mēriņu (Teiciens: “Paņem ceļakāju!”)
Bieži vien sabiedriski pasākumi – balles - ir kā attaisnojums alkohola lietošanai un braukšanai dzērumā
Vēstījumi, ziņojumi, tēli
Ne vienmēr apspēlētā situācija risinās, kādā noteiktā vidē vai kādā noteiktā vecuma grupā. Dažāda vecuma, sociālo slāņu cilvēki
Mēģinājums identificēt plašu auditoriju ar šādas situācijas iespējamību
Arī neliels alkohola daudzums pirms sēšanās pie stūres var izraisīt letālas sekas
Vadmotīvs – “Beigta balle”.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties