Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:950840
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kampaņas norises periods
Kampaņa norisināsies no Maijam līdz Jūlijam.
Mēs izvēlējāmies tieši šo periodu, jo tieši šajā periodā daudzi jaunieši dodas izklaidēties un viena no galvenajām uzkodām ir čipsi.
Lai popularizētu un atgādinātu mūsu zīmolu, un pārspētu konkurentus mēs reklamēsimies tieši šajā periodā.

Mērķauditorija
Mūsu mērķauditorija ir jaunieši un pieaugušie, vecumā no 13-30 gadiem.
Mēs izvēlējāmies šo vecuma grupu, jo tieši šajā vecumā cilvēki pārsvarā uzturā lieto ātrās uzkodas.

Reklāmas kampaņas mērķis
Mūsu kampaņas mērķis ir atgādināt cilvēkiem par mūsu zīmolu.
Popularizēt zīmolu.
Konkurēt ar konkurentiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties