Kas ir reklāma?
Reklāma – apmaksāta nepersonalizētā preču virzīšanas tirgū metode, kuru veic identificēts reklāmdevējs, kas izmanto dažādus komunikāciju līdzekļus, lai ietekmētu (stimulētu) pircēju (patērētāju) rīcību tirgū, sabiedrībā.
Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt.
Reklāmas pamatprincipi
reklāmai jāspēj saistīt patērētāja uzmanību;
tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interese par produktu;
patērētājam šī jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem.…