Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:289374
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Aptauju veidoju interneta mājas lapā www.visidati.lv un aptaujāju 50 cilvēkus, lai noskaidrotu to viedokli par reklāmu.
No 50 aptaujas veicējiem 28 veicēji ir Siguldas iedzīvotāji, 16 aptaujas veicēji ir Rīgas iedzīvotāji un 6 aptaujas veicēji ir Rīgas rajona iedzīvotāji.
Balstoties uz aptauju rezultātiem, kur aptaujāju 50 dalībniekus vecumā no 16 gadiem līdz 23 gadiem, secināju, ka, lielākā daļa nepievērš uzmanību reklāmām, taču, ja skatās reklāmas, tad vispopulārākais reklāmas izplatīšanas veids izrādās, ka ir televīzija. Visbiežāk tiek ievērotas reklāmas, kurās reklamē preces, bet politiskās un pakalpojumu reklāmas, tiek ievērotas mazāk. Mūsdienās televīzijā lielākā daļa izlaiž reklāmas pauzes, jo reklāmas neinteresē, vai tās ir pārāk garas un atrod citu nodarbi reklāmas laikā. Secināju, ka reklāmas ar sižetu vairāk cilvēkiem paliek atmiņā, nekā reklāma, kurā vienmuļi un monotoni runā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1353251
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties