Secinājumi
Reklāma ir visplašāk izmantotais mārketinga komunikācijas instruments, jo tā spēj aptver plašu, specifisku auditoriju vienlaicīgi, parādot produkta, pakalpojuma vai organizācijas galvenās pozitīvās īpašības un pārliecinot lielu daļu patērētāju.
UCB reklāmas vairāk uzsver Benetton Group darbinieku nostāju dažādos globālos jautājumos, nevis parāda produktu vai paša uzņēmuma iezīmes, tādejādi attālinot UCB produktus no „tirdzniecības pasaules” – tas arī ir efektīvs veids kā pievērst patērētāju uzmanību, jo UCB zīmols vienalga netiek aizmirsts un tas tiek iekļauts arī reklāmās.
Secinājumi
Lai arī patērētājus interesē ar ko saistās reklāmas fotogrāfijas, un tās piesaista viņu uzmanību, tomēr „reklāmas stāsts” viņiem bez paskaidrojuma nav īsti saprotams (56,02% respondentu).
Pētīto reklāmas kampaņu vēstījums lielākajā daļā ir izsecināms, jo pat tie, kas šīs reklāmas nav redzējuši spēj gandrīz pilnībā vai daļēji noteikt, kas ar tām tiek pateikts, atbalstīts vai veicināts.
…