Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:860366
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Produktu pozīcija tirgū
Produktu pozīcija tirgū ir stabila produktu īpašību un īpatnību vieta pircēja uztverē, salīdzinoši ar konkurentu produktiem. Preces pozīciju sāk nostiprināt jau ar tās pirmajiem soļiem tirgū, lai to izdarītu ir jāizpēta tirgus, jāizdomā uz kādu patērētāju prece tiek tendēta. Kādi ir ekonomiskie un sociālie faktori.
Produkta pozīciju nostiprināšana
Mērķauditorijas noteikšana - pareiza mērķauditorijas noteikšana ir ļoti svarīga, lai samazinātu mārketinga izmaksas. Apzinoties, kas tieši šo produktu pirks, uzņēmums varēs izvēlēties pareizo veidu, kā veidot reklāmu, un kurus medijus izvēlēties.
Klientu vēlmju izpratne - ja uzņēmums pārdod produktu, ir ļoti svarīgi zināt, ko cilvēks no šā produkta gaida. Piemēram, cilvēki, kas, pērkot automašīnu, vēlas sev prestižu, visticamāk izvēlēsies Mercedes, savukārt tie, kas vēlēsies drošību, iegādāsies Volvo.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties