1. Pārdošanas veicināšanas līdzekļi
cenu piedāvājumi-realizēšana par pazeminātām cenām, kā arī izdevīgākiem cenu piedāvājumiem nekā citur, atlaižu kuponi, taloni, kas dod tiesības uz atlaidēm utt.
piedāvājumi dabiskā formā (reālas preces/pakalpojumi)-preču paraugi, prēmijas utt.
aktīvie piedāvājumi-pircēju konkursi, spēles, loterijas.
2. Veicināšanas metodes var kvalificēt trīs veidos, ņemot vērā to izcelšanos un iedarbību uz klientu.
Vispārēja veicināšanas metode
Atlases vai izvēles veicināšanas metode
Individuālā veicināšanas metode
Cenu pazemināšanas metodes
Pēc tirdzniecības uzņēmuma iniciatīvas
Pēc ražotāju iniciatīvas
Sīkmazumtirdzniecībā
Apvienotā pārdošana
Atvieglojums
Bezmaksas papildu preču daudzums
…