Mārketinga mērķi...
Kļūt par monopolu savā nozarē;
Nostiprināt jau iegūto lielāko tirgus daļu;
Tirgus daļa – studenti (vidēja līmeņa ienākumu cilvēki);
Visi lieto ZZ.
Mārketinga budžets...
Zelta zivtiņas īpašnieks – Tele2 ir viens no vadošajiem mobilo sakaru sniedzējiem ne tikai Latvijā, bet arī citās Eiropas valstīs. Tas nozīmē, ka budžets ir diezgan liels. Kompānijas apakšsadaļa „Zelta Zivtiņa” ir pietiekami liela un tajā tiek investēta liela nauda.
To arī mēs varam novērot. ZZ reklāmas kanāli:
TV klipi;
ZZ tramvajs;
ZZ tunelis;
ZZ teltis pasākumos (BBP 2008, 2007,...) un citur.
Mārketinga stratēģija...
Pozicionēšanas stratēģija
- Lēti tarifi, galvenā auditorija – jaunieši, studenti
Diferenciācijas stratēģija
- Lētāki tarifi
Zīmola stratēģija
- Ļoti attīstīta zīmolvedība (dzeltenā krāsa, draugi, tusiņi)
Tirgvedības pasākumu kopums:
- TV klipi,
- ZZ tramvajs,
- ZZ tunelis,
- ZZ teltis pasākumos (BBP 2008, 2007,...Positivus AB) un citur,
- ZZ stipendija studentiem,
- ZZ sms čempionāts.
Mārketinga taktika...
Tiek uzrunāti jaunieši un ne tikai. Reklāmas kampaņas ir tik populāras, ka tās zina arī tie, kas nav klientu lokā un pat nav mērķauditorija. Siltas sajūtas tā izraisa jebkuram, kurš braucis ar ZZ tramvaju, vai fotografējies ZZ teltī, vai tml.
Šādas kampaņas atgādina jau esošajiem klientiem cik forša ir Zelta zivtiņa, kā arī uzrunā jaunus potenciālos klientus. Kampaņās izmantoti izteicieni un saukļi, kas sabiedrībā ienēsājas un kļūst par sarunvalodas sastāvdaļu.
…