Mūsu uzņēmums darbojas kā pakalpojuma nodrošinātājs cita uzņēmuma klientiem, līdz ar to gan mūsu tiešie klienti, gan arī viņu klienti ir mūsu piroritāte un tādēļ uzņēmumam ir tieši šādas pamatvērtības.
Verbālā(runas etiķete)
Attiecībā uz runas etiķeti ikdienas darbā kolēģu starpā visi esam kā liela ģimene, līdz ar to verbālā komunikācija ir draudzīga neizrādot pārākumu pret kādu citu kolēģi, pat ja amats ir atbildīgāks, jo mums visiem ir kopīgs mērķis- sniegt labāko servisu mūsu klientiem.
Savukārt, kad runa ir par komunikāciju starp mums un mūsu klientiem, gan viņu klientiem mūsu mērķis ir, lai klients vienmēr ir apmierināts. Tādēļ komunicējot ar klientiem ir jācenšas noskaidrot vai ir kaut kas ko pēc klienta domām vajadzētu mainīt vai veikt kādus citus uzlabojumus. Šādā veidā tiek īstenotas atbilsdība, atvērtība un entuzisasms.…