Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:751128
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Gandrīz 90% resopndentu atzina, ka produktu iepakojumam ir nozīme pirkumu izdarīšanā.

Vislielākā nozīme ir pārtikas un kosmētikas preču iepakojumam.

Par visefektīvāko pārtikas preču iepakojumu tiek atzīts iepakojums ar gaumīgu dizainu, kam seko arī iepakojums ar kārdinošiem attēliem, caurspīdīgs vai košās krāsās, bet par pilnīgi neefektīvu tiek atzīts iepakojums tumšā krāsā.

Pēc jaunā Kāruma sieriņa iepakojuma parādīšanās neviens no respondentiem to nav sācis pirkt biežāk, bet gandrīz 80% respondentu atzina, ka sieriņa pirkumu skaits palicis nemainīgs.

Daži no respondentiem atzina, ka Kāruma sieriņš tiem asociējas ar vārniņu, (kura nu jau ir tikai uz dažiem Kāruma sieriņa veidiem) un šī iemesla dēļ sieriņu pirkumu skaits ir samazinājies, jo patērētājs dod priekšroku precēm ar ierastu izskatu.

Daži no respondentiem labprāt pirktu Kāruma sieriņus biežāk, bet nedara to sieriņa augstās cenas dēļ.

Gandrīz 70% aptaujāto Kāruma sieriņš asociējas ar labu garšu un gandrīz 20% asociējas ar augstu kvalitāti.

Kāruma emblēmas parādīšanās uz pārējiem Rīgas pienasaimnieka produktiem 64% aptaujāto neietekmēja un tie turpināja pirkt ierastos produktus.

Hipotēze ir daļēji apstiprinājusies,- vairāk kā puse respondentu atzīst, ka produktu iepakojums ietekmē to pirkumu izvēli, vislielākā nozīme ir kosmētikas un pārtikas preču iepakojumam, priekšroku dod gaumīgiem un ar kārdinošiem attēliem rotātiem iepakojumiem. Kļūdains bija viedoklis par to, ka jaunais Kāruma iepakojums ir rosinājis patērētājus to pirkt biežāk, kā arī Kāruma emblēmas parādīšanās uz pārējiem piena produktiem nav veicinājusi pārējo produktu biežāku pirkšanu.
 

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties